Imaxe fondo cabeceira

Actividades online

Actividades formativas e informativas das patoloxías crónicas máis prevalentes, que inclúen ferramentas pedagóxicas interactivas

Últimas publicacións

Biblioteca

Portal de difusión e información que pode resultar de interese, axuda e consulta

Cursos presenciais

A Escola realiza actividades formativas de forma presencial nas diferentes localidades da Comunidade Autonoma co fin de facilitar a accesibilidade as persoas usuarias.

Servizos á Cidadanía

Espazos de interese para a Cidadanía e canles de comunicación coa Escola​.​​​​​​​​​​​

Asociacións

Espazo no que as asociacións de pacientes que o soliciten, poden publicar os seus datos, composición e obxectivo​.

Foro: O experto responde

Espazo onde a cidadanía poderá formular preguntas sobre a enfermidade seleccionada, durante os días de celebración do foro, e recibirá en tempo real, resposta a todas elas dende a ampla experiencia e rigor científico dun profesional experto.

Xunta de Galicia © Xunta de Galicia. Información mantida e publicada en internet pola Consellería de Sanidade - Servizo Galego de Saúde